Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


En sterk tilstedeværelse av Ailo



Jeg har holdt aktivt på med sjamanisme i 10 år nå og
sjamanen, forfatteren og poeten Ailo Gaup var i
begynnelsen blant mine  inspirasjonskilder sammen
med Arthur Sørenssen, Alberto Villoldo og Michael
Harner - hadde da også lest litt av, og dermed også
blitt inspirert av Carlos Castanedas bøker.   (forts.)

Jeg har lest de fleste av Gaups bøker og har også funnet
dem inspirerende - alt fra romanene til poesien.
I 2007 begynte jeg også å bli aktiv på hans webside
"Sjamansonen" og diskusjonene som foregikk der.
Han var også med i flere av de debattene. Har kun
truffet han ved et par anledninger og aldri hatt et nært
forhold til ham utenom litt korrespondanse
på mail.

...men nå den siste tiden - etter han reiste fra vår fysiske
verden  24.09.2014 har han jevnlig dukket opp - i mine
drømmer  og visjoner, med personlige budskap - det
meste relatert mot min sjamanistiske praksis.
Han har også igjennom en sjamanistisk initiering tatt
meg med på en indre reise til en høyere bevissthet - noe
som var en utrolig sterk opplevelse. Jeg har aldri fremkalt
at jeg skal treffe ham, tanken har ikke engang streifet meg
-  han bare dukker opp. ut av intet.
For meg er Ailo dermed i aller høyeste grad levende -
jeg treffer ham til gangs i den ikke-ordinære verden...og
jeg er selvsagt utrolig takknemlig for det.

Hadde vært kjekt å høre om du har opplevd / opplever 
det samme i forhold til Ailo.

Hilsen Tom


Tidligere blogginnlegg vedr. Ailos reise til oververden :
http://sjamanistisk.blogspot.no/2014/09/oververdens-tromme-kaller.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar