Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


Står du oppført i rett trossamfunn ?

Vi har snakket med en del folk som har skiftet trossystem/religion uten at det har blitt
registrert. Rett skjema med underskrift har blitt sendt til rett adresse uten at noe skjer.
Tom har meldt seg ut av Holistisk Forbund for en god stund siden....og står fortsatt
oppført i Holistisk Forbund. Von har meldt seg ut av statskjerka for lenge siden...og
står fortsatt oppført i statskjerka. En skikkelig uting dette ettersom vi begge er medlem
av Sjamanistisk Forbund og dermed ønsker at  statsstøtten skal gå til dette forbundet.
Det kan virke som de man skal melde seg ut av prøver å suge til seg mest mulig
statsstøtte ettersom dette skjer i så stor grad...vi håper selvsagt at vi tar feil.

Vi anbefaler deg derfor å sjekke ut om du står oppført i rett trossamfunn. Det gjøres
enkelt ved å ringe Brønnøysundregistrene på tlf : 7500 7500 - der ber du om å få et brev
tilsendt med hvilket trossamfunn du står oppført i. Enkelt og greit, de på andre enden av
telefontråden er veldig kjekke så de sender deg brevet umiddelbart...så i løpet av noen
dager dukker brevet opp med duepost og napolenskake....bon apetit !
  

7 kommentarer:

  1. Jeg gjorde det her om dagen. Fikk da kun opplyst om hvor jeg sto registrert 01.01.2012. Altså sto det ingenting om hvorvidt det hadde skjedd noen endring i løpet av det året.
    Regner med at vi må vente til neste år med å få oppdaterte opplysninger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg AMANDA KARIPETRA bor i USA, har jeg lider av Herpes, for mange år, periode på 7 år, uten herding. på en trofast dagen jeg så en artikkel på internett ble en kvinne snakket om legen ISE og hvordan dette Legen kurert henne permanent av HIV. Jeg kontaktet ham via hans e-post: ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM og fortalte ham om min sykdom. Dette rist mannen kurert min Herpes infeksjon sykdom. Han sendte meg urtemedisin som helbredet meg helt. I dag I`m living lykkelig og fri for herpes. Jeg hadde konkludere på mitt sinn at det er ingen kur, er han eier og grunnlegger av ISE Herb Research Centre [IHRC] Dr .ISE har kur for HIV, Zika, HPV, astma, diabetes, syfilis, lav sperm telle, kreft, galskap, hepatitt, bakterier og parasittinfeksjon og annen beslektet virusinfeksjon. Han hadde tilbringe 15 år i utøving spiritisme, konsulenter, med urter og åndelige midler for å kurere sykdom over hele verden. Den viktigste grunnen til at jeg skriver dette vitnesbyrdet er å informere hele verden om hans store gjerninger, og han er en Herbal Doctor som kan kurere dødelige sykdommer. Han er også en stor spell caster jeg ikke hadde se noen lege så kraftig som dette rist mannen, hadde han redde mange liv. Du kan kontakte ham via; ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM

      Slett
    2. Jeg AMANDA KARIPETRA bor i USA, har jeg lider av Herpes, for mange år, periode på 7 år, uten herding. på en trofast dagen jeg så en artikkel på internett ble en kvinne snakket om legen ISE og hvordan dette Legen kurert henne permanent av HIV. Jeg kontaktet ham via hans e-post: ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM og fortalte ham om min sykdom. Dette rist mannen kurert min Herpes infeksjon sykdom. Han sendte meg urtemedisin som helbredet meg helt. I dag I`m living lykkelig og fri for herpes. Jeg hadde konkludere på mitt sinn at det er ingen kur, er han eier og grunnlegger av ISE Herb Research Centre [IHRC] Dr .ISE har kur for HIV, Zika, HPV, astma, diabetes, syfilis, lav sperm telle, kreft, galskap, hepatitt, bakterier og parasittinfeksjon og annen beslektet virusinfeksjon. Han hadde tilbringe 15 år i utøving spiritisme, konsulenter, med urter og åndelige midler for å kurere sykdom over hele verden. Den viktigste grunnen til at jeg skriver dette vitnesbyrdet er å informere hele verden om hans store gjerninger, og han er en Herbal Doctor som kan kurere dødelige sykdommer. Han er også en stor spell caster jeg ikke hadde se noen lege så kraftig som dette rist mannen, hadde han redde mange liv. Du kan kontakte ham via; ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM

      Slett
  2. Jepp, muligens ting tar tid selv i dataalderen :-) Takk for innspill Ronald.

    SvarSlett
  3. Meldte meg ut høsten 2012. Fikk da etter kort tid brev om jeg var meldt ut. kanskje dobbelt sjekke dette da?

    SvarSlett
  4. Mitt liv er vakkert på grunn av deg Mein Helfer. Ord jesus inn i mitt liv som et lys i mørket. Du viste meg meningen med troen med dine ord. Jeg vet selv når jeg gråt hele dagen og tenker på hvordan du skal bli frisk. Du sov ikke. Du var kjære for meg. Jeg kontaktet Dr. Itua urtesenter som bodde i Vest-Afrika. En venn av meg her i Hamburg, hun er også fra Afrika. Hun fortalte meg om Afrika urter, men var nervøs for det. Jeg er virkelig redd når det kommer til afrikansk fordi jeg hørte om fiend ting om dem på grunn av min kristendom, ber jeg til Gud for retning, jeg tar det dristige skrittet og kontakter ham på e-post, så flytt til whatsapp han spør om jeg kan komme over for behandlingen eller vil ha en levering, sa jeg jeg vil møte ham. Jeg kjøper 2ways billett ned til Afrika for å møte Dr Itua, jeg dro dit og jeg var målløs Av folk jeg så der.Patent, syke mennesker.Dr Itua er en gud sendt til verden, jeg fortalte min pastor om hva som er i, Pastor Bill Scheer Vi har et fantastisk Real Battle with Spirit Og Flesh.worship samme natt, han ber for meg og ber meg om å lede, jeg tilbrakte 2 uker og 2 dager i Afrika i Dr Itua Herbal Home, Etter behandlingen ber han meg om å møte sin sykepleier for hiv-testen da jeg gjorde det var negativt , Spør jeg omhyggelig vennen min om å ta meg til andre nærliggende sykehus da jeg kom dit, det var negativt. Jeg var overveldet M med resultatet, men glad i meg. Vi dro til Dr Itua, jeg takker ham, men jeg forklare for ham at jeg ikke har nok til å vise min påstand, han forstår min situasjon, men lover ham å vitne om sitt gode arbeid. Takk gud for min kjære venn, Emma Jeg vet at hun kanskje leser dette akkurat nå, jeg vil si takk. Og en stor takk til Dr. Itua Herbal Center. Han ga meg sin kalender som jeg legger på veggen i huset mitt. Dr Itua kan også kurere følgende diagnose ... Kreft, Hiv, Herpes, Hepatitt B, Leverbetennelse, Diabetis, Du kan kontakte ham på e-post eller whatsapp, @ .. drituaherbalcenter @ gmail.com, telefonnummer .. + 2348149277967 .. Han er fin Doc, snakk med ham pent. Jeg er sikker på at han også vil lytte til deg.

    SvarSlett
  5. Hallo
    Jeg ble fullstendig helbredet av herpesvirus med en urtemedisin
    Jeg er her for å oppleve DR MULIs store arbeid i mitt liv ved hjelp av hans tradisjonelle urtemedisin. Jeg har lidd av herpes siden 2 år, og siden da har jeg latt etter løsninger for å kurere den. Jeg har vært på forskjellige sykehus, men fant ut at ingen av dem jobbet for meg at jeg bare kaste bort penger. Så jeg tok medisinen min for å støtte livet mitt og redusere smerten. Jeg mottar en samtale fra søsteren min, og hun begynte å fortelle meg at en av vennene hennes som lider av samme herpes, har blitt kurert av en herbalist med sin urtemedisin, og så mange har blitt herdet av HIV gjennom sin urtemedisin. Da ble jeg overveldet, selv om jeg var litt forvirret, så hun oppfordret meg til å prøve ham også. Jeg sender ham en e-post og med en diskusjon, og han sendte meg urtemedisin av COURIER SERVICE. Jeg tok urtemedisinen i henhold til instruksjonene etter noen dager begynte jeg å legge merke til endringer og symptomene mine forsvunnet helt, etter 2 uker vil jeg få legen min til en test, og resultatet mitt var helt negativt. i dag er jeg helt fri. Må Gud velsigne denne mannen for helbredelsen i mitt liv, vennligst kontakt denne legen HERBS for å kurere ekte herpes.mulijonathanherbalhome@gmail.com eller whatsapp / call +2348147415238 slik at du også kan bli kurert og dele din testamente., ULIGHET HVORDAN KAN OGSÅ KAN BARE : HIV, DIABETER, KRAFT og mange flere. Bare kontakt ham og bli kurert

    SvarSlett