Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


Historien bak fotografiet


Alle fotografier bærer på hver sin historie. Dette er historien bak bildet
"sko i gjørme" som jeg har tatt. Jeg kjørte hjem fra nattevakt nå i morges
og oppdaget underveis et fantastisk sollys som traff rett inn i en liten
naturperle. WOW...spektakulært !! Wow...sollyset som skjærer seg
igjennom disen og treffer en liten øy med et eneste lite tre på samtidig
som det er knallblå himmel rett over... Steike for et motiv ! Det bildet må
jeg jo bare ta. Jeg stoppet på nærmeste busslomme, tok kameraet ut av

handskerommet, og løp ned mot vannkanten for å få tatt dette blinkskuddet.

Det var da det skjedde, da jeg nærmet meg vannkanten... kroppen hoppet
rett og slett ut av skoene !!...skoene satt som skrudd fast...vakuum og
gjørme er definitivt som universal-lim. Vel, jeg får nå ta et bilde av skoene
som minne om dette tenkte jeg før jeg løp og hoppet opp på en stor sten
for å fotografere det jeg var kommet for å fotografere. Wow, motivet er
der enda, fortsatt helt perfekt...kameraet ble rolig plassert foran høyre
øye...førte fingeren sindig og behersket på avtrekkeren...klikk..
..klikk...what ??!!! strømtom !!?? ...NEI, ikke nå ???!!! ...joda, kameraet var
og forble helt tom for strøm. Så det eneste jeg fikk fotografert under disse
fantastiske "fotoforholdene" var faktisk skoene som satt fast i gjørmen.
Så dette er et bilde som minner meg om det bildet som jeg aldri fikk
tatt...en herlig gjørmefri pinse ønskes deg fra oss begge.
- Historien er fortalt av Tom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar