Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


Enkelt å Helbrede verkende Sår

Her er såret på skikkelig god veg til å gro - hånden er tørr pga grønnsåpen
For en liten tid tilbake brukte jeg (Tom) en vakker solskinnsdag til å male
opp greiner igjennom en kompostkvern. For å få greiner inn i kompost-
kvernen måtte jeg sage av en del av greinene for å få dyttet de inn i
åpningen på kvernen. Ettersom jeg den gang trodde at jeg var verdens-
mester handterte jeg håndsagen litt for kjapt slik at jeg klarte å kutte
meg ganske så bra i hånden. Kuttet ble dypt så jeg blødde mye. Det å
stoppe blødningen med healing gikk ganske så bra. Mange vil nok ha
sydd et slikt kutt men jeg tenkte at dette ordner seg
sikkert så bra for en forholdsvis grei kar som meg. Derfor hadde
jeg kun på et lite plaster i perioder. Tiden gikk og det ble verk i såret.
Mye av området rundt kuttet hovnet opp - og det gjorde skikkelig
vondt i det samme området.


Her er en god LØSNING på problemet :
Først laget jeg til en liten bøtte med varmt
vann (som var kokt opp) som ble iblandet
grønnsåpe og etriske oljer av typen eukalyptus
og lavendel. Hånden holdt jeg i det varme
vannet i en hel episode med TV-serien
"Game of Thrones" (ca. 50 min.)

Skårpen ble da myk og verket som lå under kom ut. Deretter tok jeg rene
eteriske oljer rett på såret med kun noen timers mellomrom (eukalyptus
og lavendel). Tok kun noen dråper hver gang.
Et døgn senere er all verk borte og såret gror i rekordfart.

Litt om de brukte produktene :

Grønnsåpe : Grønnsåpevann er effektiv mot innfeksjoner. Ta ca. en
                     spiseskje i vannet. Skyld hånden godt under rennende
                     vann etterpå.
                    Grønnsåpevann svir ikke men tørker ut huden.
                    Fåes kjøpt billig i alle dagligvarebutikker.

Eukalyptus (eterisk olje) : Har gode antibiotiske egenskaper som
                   er veldig nyttig til å helbrede hudinfeksjoner, sår,
                   byller etc. Den er også parasittdrepende. Har mange
                   anvendelsesområder. Kan kjøpes i de fleste helsekost-
                   forretninger samt over internett.
                    Link :
                    http://teleurt.no/produkt/eteriske-oljer/eteriske-oljer-e-i/eukalyptus-eterisk-olje/30ml-eukalyptus-globulus-eukalyptus-globulus-kina

Lavendel (eterisk olje) : Har gode bakteriehemmende og
                   betennelseshemmende egenskaper. Kan brukes til masse -
                   veldig anvendelig. Kan brukes til alle slags sår, trøske,
                  lindre menstruasjonsmerter, blærekatarr, hudlidelser,
                  byller etc. Kan kjøpes i helsekostforretninger.
                 
                  Link :
                  http://teleurt.no/produkt/eteriske-oljer/eteriske-oljer-l-m/lavendel-eterisk-olje/100ml-  lavendel-fine-ha-lavendula-augustifolia-fra-frankrike

Link til "Game of Thrones" :
                 http://sjamanistisk.blogspot.no/2014/04/se-tv-serien-game-of-thrones-gratis-pa.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar