Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


Hva er det vi FRYKTER med DØDEN ?


Veldig mange er redd for døden men hva er det vi egentlig frykter ?
Vi har ingen kjennskap til døden, og jeg har ennå ikke hørt noen
fortelle som har vært nær døden at det er noe å frykte.
Jeg har selv erfart å være nær døden...så nærme at jeg kjente det
fysiske gi slipp. Da det fysiske ga slipp opplevde jeg fred og
salighet på et nivå min fysiske eksistens ikke kunne erfare. Det var en
ute av kroppen opplevelse. Da jeg kom tilbake i kroppen igjen var det
som en gjenfødelse og det var smertefult. Jeg ønsket meg nesten litt 
tilbake til saligheten og freden, men så kjente jeg kraften og nærvære 
fra Gud på en slik måte at alt ga mening med å leve videre. I dag er 
jeg veldig takknemlig for denne hendelsen for den lærte meg så mye
jeg i forkant ikke bevisst visste.

Livet er sannelig vakkert når man kan se gjennom illusjonene
vi skaper og når vi virkelig tørr å leve det, men for meg er
også døden noe Gudommelig vakkert.

Døden likestiller oss og man kan ikke komme foruten den.

Frykter man tiden som er utdelt som menneske på denne jord
så kan det være fordi man lever et begrenset liv og aldri er helt
til stede i nuet. Et menneske som har fulgt hjerte og levd livet til
det fulle kan ikke frykte døden, det kan bare
ønske døden velkommen den dagen den banker på døren.

Døden er et nytt kapittel av sjelens eksistens så på lik linje som
man ønsker livet velkommen skal man ønske døden velkommen
...når den dag kommer !!!

Skrevet av Von

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar