Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


De "himmelske samtaler" (inkl. videotrailer og e-bok)


Neale Donald Walsch - forfatter og spirituell veilder

Videotrailer til "coversations with god" (himmelske samtaler)
NB: SE LINK TIL HELE FILMEN NEDERST !

Vår blogg er høyst personlig og vi skriver derfor om ting og tang
som betyr noe for oss på det personlige plan. En forfatter som har
betydd mye for meg (Tom), og gjør det fortsatt, er den ydmyke for-
fatteren Neale Donald Walsch. De fleste innen det spirirtuelle miljøet
på verdensbasis vet nok hvem denne mannen er og det er ikke uten
grunn. Hans bøker er solgt i antall millioner og youtube er proppfull
av intervjuer med forfatteren.

Mitt første møte med Walsch var at jeg for noen år siden hadde glemt
å avbestille hans bok "samhørighet med gud" hos bokklubben
Energica. Boken ble liggende lenge ved siden av sengen...vel, jeg var
jo ganske irritert for at jeg hadde glemt å avbestille den. Så lå jeg nå i
sengen en kveld og trengte noe nytt å lese på. Ok, jeg har betalt for den
så nå skal jeg jaggu lese den. Det gikk vel maks et par minutter så var
jeg totalt fengslet (og er det fortsatt flere år etterpå :-).
Innholdet snakket ikke til hjernen min men til hjertet. Endelig hadde
jeg funnet det jeg følte var den sanne gud. Hvordan Walsch kanaliserer
budskapet spiller ingen rolle.
Det er svarene i boken som er det essensielle. Svarene snakker rett inn
til hjertet.
Jeg har de fleste av hans bøker og jeg tar dem stadig frem for å lese litt.
Disse bøkene betyr enormt mye for Von og meg og vi vil derfor anbefale
denne forfatteren til deg også. (NB! Disse bøkene er på ingen måte blas-
femi. De er ydmyke og har den største respekt for absolutt alt...inkl. alle
religioner).

Conversations with God (himmelske samtaler) filmen er basert på
bøkene med samme navn av forfatter Neale Donald Walsch. Henry
Czerny spiller Walsch i filmen  som viser den dramatiske og sanne
reisen hvor Walsch blir hjemløse for deretter å bli  en åndelig budbringer
og bestselgende forfatter.
LINK til filmen "Conversations with God " (filmen om ND Walsch) :
https://www.youtube.com/watch?v=eHhZouaMxvY
På engelsk - youtube - 1 time 44 min.

Himmelske samtaler (bok 1 i pdf format) : 
Link : http://www.autoinform.no/skshistorie/Bok/HS1.pdf
I denne boka gjengir forfatteren Neale Donald Walsch flere samtale han
hadde med  Gud over en periode på noen år hvor han fikk svar på spørsmål
de fleste stiller seg. Spørsmålene og svarene fokuserer på menneskets livs-
utfordringer og muligheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar