Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


Øyeblikket er akkurat nå !


Det vi velger å tenke og si i akkurat dette øyeblikk skaper dagen i morgen - intet annet.
Det avgjørende øyeblikket er faktisk alltid akkurat nå. Intet annet eksisterer.
Det er akkurat nå vi begynner med forandringer.Wow...for en fantastisk frigjørende tanke!
Akkurat nå kvitter vi oss med alt det gamle tullet - akkurat nå. Selv den aller minste
begynnelse har en stor betydning. Alt begynner akkurat nå !

2 kommentarer:

  1. Det tenkte jeg også for et år siden... Det var en fredag - og jeg tenkte: Akkurat NÅ kvitter jeg meg med alt gammelt og negativt i livet. Og sånn ble det...Dette ble avgjørende for hvordan jeg har det idag - godt <3

    SvarSlett
  2. Kjempeflott von Hippie...noen ganger er det enklere enn det folk tror. Det er ofte snakk om en bevisstgjøring i livet. Takk for innspill...

    SvarSlett