Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


Salg av trommereise på CD !


Denne CD'en som jeg ga ut for et halvannet år siden selger jevnt og trutt hele tiden.
Flere terapeuter har tatt kontakt og fortalt meg at de bruker den i sin praksis...noe som
er veldig gledelig å høre. Det er også "vanlige folk" som tar kontakt og forteller at
de ofte bruker CD'en, at de synes at det er skikkelig trøkk på trommingen og at
introsporet med forklaring er veldig bra å ha med...det er også selvsagt veldig kjekt
å høre :-)
Info om CD'en "trommereisen"....
Med denne CD'en kan du dra på trommereise selv. Det følger med et lydspor der jeg
forklarer deg hvordan du kan utføre selve trommereisen - enklere blir det ikke.
På CD'en er det i tillegg til introduksjonssporet 2 stk. trommereiser. En reise på
ca. 15 min. og en reise på ca. 30 minutter. Total spilletid er på litt i underkant av
60 minutter. CD'en koster kun kr. 120,- (inkl. ca. 20,- i porto).
Hvis du ønsker å kjøpe denne CD'en setter du inn dette beløpet på min konto :
3419.10.22485 - Tom Engelbrecht. Deretter sender du meg en mail til
sjaman(alfakrøll)123.no og gir meg ditt navn og din adresse - så mottar du
CD'en i postkassen din i løpet av kort tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar