Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


23 dagers reise til Peru / Bolivia høsten 2013...

Britt prøvesmaker lokalt maisøl (nede til venstre) mens Tom er med på seremoni med Karina og Asunta (til høyre).
. 
Jeg (Tom) var i Peru med den norske arrangøren Britt Engen og den peruanske
reisearrangøren "Spirit of the Condor" (v/Karina Concha Davalos) høsten 2010.
Det var mildt sagt en stor opplevelse....både Britt og Karina gjorde en kjempejobb...
noe som førte til at jeg ble såpass inspirert at jeg selv arrangerte en tur til Peru høsten
2012 med Karina Karina som medarrangør. 
"Spirit of the Condor" er utrolig dyktig og alle de 20 personene jeg hadde med på turen
var kjempefornøyd. Turen gikk prikkfritt og alt det reisefølget var lovet...det fikk de...
samt mer enn det. Det er bra standard på hotellene, man fraktes med gode busser, tog
og innenriksfly. Sjamanene som er med rundt omkring er dyktige og "ekte". Man føler
seg hele tiden ivaretatt...selv når sykdommer inntreffer. Karina er utrolig dyktig på
logisitikk og legger sin sjel og hjerte i at alle skal ha det bra. Turen nå til høsten blir
garantert nok en gang en stor opplevelse, en opplevelse for livet. I skrivende stund ligger
verken pris eller detaljer ute men de kommer ganske så snart. Det blir en spirituell reise
der du bl.a. kan oppleve mange sterke seremonier sammen med sjamaner (paqos) fra
Andesfjellene. Jeg legger ut følgende info som jeg har fått tilsendt av Britt :
"Reisen starter 14. september 2013 og varer i 23 dager. Vi vil besøke Amazonas,
Den hellige dalen, Machu Picchu, Cusco, Uros i Titicacasjøen i Peru. I Bolivia blir
det Sol- og Måneøya og Tiowanaca. Jeg gleder meg til å dele det vakreste av
natur, severdigheter og seremonier med dere. Våre reiseledere her nede har
mange års erfaring med grupper, og ser fram til å møte dere.
Reisen er nå klar - all info på webside og facebook.
Med solklemmer fra Britt

Info på websiden : http://www.spiritoftheglobe.com/

Info på facebook (facebookgruppe) :
https://www.facebook.com/#!/groups/340914456010773/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar